دوشنبه 1403/04/11 12:53 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-07 20:57 - شماره خبر : 103686 0
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان پارس‌آباد:

انتخاب اصلح با حضور حداکثری محقق می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مستضعفین و مردم بیدار منطقه در بهترین شرایط سیاسی و بین‌المللی قرار دارد و با یک انتخاب اصلح می‌توان این شرایط را بسیار بهتر کرد.

ولی شیرپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مستضعفین و مردم بیدار منطقه در بهترین شرایط سیاسی و بین‌المللی قرار دارد و با یک انتخاب اصلح می‌توان این شرایط را بسیار بهتر کرد واین امر مهم فقط با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود.

وی در مورد اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم که به دنبال حادثه دلخراش سقوط هواپیمایی حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در راستای اصل ۱۳۱ قانون اساسی ان‌شاءلله انجام خواهد شد با توجه به شرایط و موقعیت حساس سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، فرهنگی که در مملکت وجود دارد به نظر بنده ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات بیش از هر زمان دیگری نمایان و آشکار است.

وی شرایط سیاسی و بین‌المللی ایران را در حال حاضر ممتاز دانست و گفت: ضرورت دارد در وضعیت سیاسی و بین‌المللی حاضر مردم ایران در انتخابات حضور پیدا بکنند تا با این اقدام همچنان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم و پرچمداری مظلومان جهان و البته مردم بیدار جهان را همچنان داشته باشیم.

شیرپور همه دانشگاهیان را به حضور گسترده و شرکت در انتخابات فراخواند و گفت:به عنوان رئیس دانشگاه واحد پارس آباد و وکیل دادگستری از آحاد جامعه دانشگاهی اعم از اساتید دانشجویان خانواده محترم اینها و وکلا و حقوقدان‌های شهرستان و منطقه و ایران زمین و همچنین از آحاد مردم شریف ایران درخواست می‌کنم که پایه صندوق‌های رای حضور پیدا بکنند، چرا که اعتقاد دارم انتخاب انتخاب اصلح صرفاً با حضور حداکثری مردم شریف ایران محقق خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران فردا در پای صتدوق رأیبه همه دنیا ثابت خواهد کرد که این ملت قدر یاران وفادار خود را می‌داند و هرگز به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد، حتی نگاه چپ به ایران اسلامی بیندازند. 

انتهای خبر/  

https://www.sabalanema.ir/short/4kKnP
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر