دوشنبه 1403/04/11 12:22 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 7
1403-04-09 07:01 - شماره خبر : 103710 0
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد:

مشارکت انتخابات در اردبیل بالاتر از میانگین کشوری

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد: امروز در یک انتخابات سالم و اخلاق‌مند، مردم اردبیل بالاتر از میانگین کشوری حاضر شدند.

  رضا قاسمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با بیان اینکه انتخابات در اردبیل سالم و اخلاقمند برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمار امروز مردم اردبیل بالاتر از میانگین کشوری پای صندوق رأی حاضر شدند.

  وی با تأکید بر سلامت و امنیت انتخابات در استان اردبیل، بیان داشت: تا این لحظه همه صندوق‌ها همه فعال هستند سلامت و امنیت انتخابات برقرار است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: مهلت شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲۴ امروز است و بعد از آن امکان تمدید نیست.

 وی اضافه کرد: پس از اتمام زمان قانونی، اخذ رأی تنها برای مراجعان داخل شعبه امکان‌پذیر است و مراجعانی که بعد از ساعت 24 به شعبه رأی مراجعه کنند، امکان رأی‌دادن نخواهند داشت.

 قاسمیان به طرف‌داران کاندیداها و مردم عادی توصیه کرد از منابع رسمی خبرها و آخرین آمار انتخابات را دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند.

وی گفت: اعلام نتایج از مجرایی غیر از منابع رسمی جرم محسوب می‌شود و به مردم توصیه می‌شود حتماً آمار رسمی را از منابع رسمی پیگیر باشند.

 دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات، همه باید به نتیجه آرا تمکین کنیم و رئیس‌جمهور منتخب با پشتوانه مردمی کارها را ان‌شاءالله پیش ببرد.

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/V17Rr
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر