چهارشنبه 1403/04/13 10:45 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-04-09 08:40 - شماره خبر : 103713 0
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس:

حضور مردم در انتخابات عزت‌آفرین بود

نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر رنگ مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری عزت‌آفرین بود.

 وحید کنعانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» اظهار داشت: انتخابات در هر جامعه مدنی نشانگر میزان دموکراسی و اهمیت‌دادن آن حکومت به رأی و نظر مردم است و تعداد برگزاری انتخابات در یک کشور رابطه مستقیمی با مشارکت مردم در امور سیاسی آن کشور دارد.

 وی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در کشور ما نشان از اهمیت رأی مردم در ساختار نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است و این بستر در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا شده تا مردم خودشان در اداره کشور سهیم باشند.

 نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال همواره در راستای استفاده از حقوق شهروندی خود ونیز لبیک به بیانات مقام معظم رهبری همواره حضور تحسین برانگیزی در انتخابات مختلف داشتند و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز با حضور عزتمندانه خود در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدام کردند.

 کنعانی ادامه داد: عوامل اجرایی، نظارتی و نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان‌های کوثر و خلخال با برنامه‌ریزی مناسب تلاش‌های شبانه‌روزی خود بستر برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه را فراهم کردند.

 وی با اشاره به نتایج تأثیر حضور حداکثری در انتخابات گفت: میزان مشارکت بالا در انتخابات علاوه بر وحدت و صلابت کشور باعث می‌شود رئیس‌جمهور منتخب با پشتوانه قوی مسیر خود را ادامه داده و در راستای حل مشکلات مردم مصمم باشد.

 نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبری دوام و قوام جمهوری اسلامی و عزت کشور به حضور مردم بستگی دارد که مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر نیز از همان ساعات آغازین رأی‌گیری با حضور خود در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر با رهبر انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق کرده و به رئیس‌جمهور موردعلاقه خود رأی دادند.

انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/VvQdk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر