دوشنبه 1403/04/11 12:33 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-07 17:09 - شماره خبر : 103684 0
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل:

برای ریاست‌جمهوری فردی انتخاب کنیم که ولایتمدار باشد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل گفت: در انتخاب فرد اصلح، به کسی رأی دهیم که از همه بیشتر به مبانی نظام معتقد و ولایت‌پذیر باشد و در مسیر شریعت و اسلام حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار غلامحسین محمدی اصل در یادواره اربعین شهدای راه خدمت و شهدای ۷ تیر در مسجد جامع پارس‎آباد به شخصیت فردی و اداری جمهور شهید رئیسی پرداخت و اظهار کرد: اطاعت و پیروی از ولایت و رهبری مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود.

 وی همچنین به شخصیت رئیس‌جمهور شهید رجایی و پرداخت و گفت: شهید رجایی همیشه از مظلومان دفاع می‌کرد و در ۲۸ روزه رئیس‌جمهوری مهر ماندگار خود را زد و خدمات ارزنده‌ای را به جا گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل افزود: ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگزاری از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی بود که همین روحیات باعث شد تا در دوره ریاست ایشان شاهد اجرای طرح‌های خوبی از جمله در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان و همچنین حل مشکل مسکن از طریق طرح نهضت ملی مسکن و آب‌رسانی به ۵۲ روستا در شهرستان پارس‌آباد شاهد باشیم.

محمدی اصل گفت: مهم‌ترین دغدغه شهید رئیسی کمک‌رسانی به مناطق محروم و مردم بی‌بضاعت بود در واقع دولت شهید رئیسی دولت خدمت به مردم بود .

وی تصریح کرد: حضور بالاترین مقام اجرایی در دورترین نقاط کشور نشان‌دهنده عمق دلسوزی و خدمتگزاری شهید رئیسی و مسئولان کشور است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل گفت: سعه‌صدر، مردم‌داری، ولایت‌مداری، روحیه جهادی، اخلاص و صداقت، امانت‌داری و چندین ویژگی‌هایی دیگر سبب محبوبیت شهید رئیسی در بین مردم شده است.

 وی ادامه داد: ما شخصیت عزیزی را از دست دادیم که خسارت بسیار بزرگی است؛ اما خسارت بزرگ‌تر غفلت‌کردن از از ارزش‌ها و باورهای او است.

  محمدی اصل با اشاره به انتخابات پیشرو تصریح کرد: دستاورد اصلی کشور و نظام این است که مردم سرنوشت خود را با انتخاب فرد اصلح رقم می‌زنند و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری یکبار دیگر شکوه حماسه‌آفرینی ملت ایران را خواهیم دید و خیر و صلاح کشور با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد.

 وی اظهار کرد: در انتخاب فرد اصلح، به کسی رأی دهیم که از همه بیشتر به مبانی نظام معتقد و ولایت‌پذیر باشد و در مسیر شریعت و اسلام حرکت کند. وظیفه ما این است که فردی را انتخاب کنیم که ولایت‌مدار باشد و کنار رهبری باشد در درجه بعدی کفایت و مدیریت اهمیت دارد.

 فرمانده سپاه استان اردبیل ادامه‌دادن راه آیت‌الله رئیسی را از واجبات دانست و گفت: رئیس‌جمهور منتخب بعدی باید با ولایت‌پذیری و اخلاص در عمل، تا آنجا که ممکن است زمینه‌های پیشرفت کشور و ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم آورد.

وی اشاره‌ای به سخنان رهبری جهت شرکت در انتخابات کرد و افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی و واجب عینی است و برای حفظ آرمان‌های انقلاب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

محمدی اصل امنیت و اقتدار را از سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم بابصیرت و آگاهی بیشتر فرد اصلح را انتخاب کنند که تنها راه نجات کشور انتخاب فرد اصلح است و در صورت انتخاب با عدم بصیرت موجب ضرر و زیان کشور می‌شود
یادواره شهدای ۷ تیر و قوه قضائیه و اربعین شهدای راه خدمت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد جامع شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

 انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/erJKp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر