دوشنبه 1403/04/11 12:12 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 7
1403-04-07 15:41 - شماره خبر : 103682 0
مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان اردبیل:

رئیس‌جمهور چهاردهم باید ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشد

مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان اردبیل گفت: رئیس‌جمهور چهاردهم برای تداوم راه شهدای خدمت باید تمام تلاش خود را بکار بندد تا با خدمت بی‌منت به مردم دِین خود را کشور ادا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کمال موسوی در مراسم چهلمین روز شهادت خدمت در مصلای اردبیل به تبیین ویژگی‌ها و شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: رئیسی به‌راستی که شهید خدمت بود؛ چراکه در طول خدمت خود جز نامی از رئیس از وی باقی نماند و تمام‌وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی قانونمند و قانون‌مدار بود گفت: اوج رفتار و عمل شهید جمهور در انتخابات سیزدهم بود که اخلاق را در مناظرات و رقابت‌های انتخاباتی از خود به یادگار گذاشت.

 مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: پیام مردم دارالارشاد اردبیل تقوای رئیسی به جهان است و با این پیام با حضور در میدان، رئیس‌جمهور چهاردهم را انتخاب خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید به شرق و غرب باج نداد و در اوج عزت و اقتدار کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرارداد گفت: رئیس‌جمهور چهاردهم برای تداوم راه شهدای خدمت باید تمام تلاش خود را بکار بندد تا با خدمت بی‌منت به مردم دین خود را کشور ادا کند.

 حجت‌الاسلام موسوی از اخلاق و قانونمندی به‌عنوان رمز ماندگاری آیت‌الله رئیسی نام برد و گفت: رئیس‌جمهور شهیدمجری و پایبند به قانون و اخلاق بود.

مراسم چهلم شهدای خدمت با حضور انبوه عزاداران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد. 

انتهای خبر/       

 انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/4Oaop
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر