دوشنبه 1403/04/11 12:28 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-07 21:27 - شماره خبر : 103687 0
فرماندار شهرستان سرعین خبر داد:

آماده‌سازی 32 شعبه اخذ رای در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: همه فرآیندها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در این شهرستان انجام شده است و ۳۲ شعبه اخذ رأی بری این شهرستان پیش‌بینی‌شده است.

باقرباقرزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به استقرار ۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سرعین بیان کرد: تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم به پای صندوق های رای صورت گرفته و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی افزود: ۳۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان سرعین پیش‌بینی‌شده است که ۶ مورد از صندوق‌های شهرستان شهری و ۲۶ مورد صندوق روستای برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی بی‌نقص و سالم در شهرستان مهیا شده است و مشکلی در این راستا وجود ندارد، گفت: اقدامات اولیه و فرآیندهای لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان انجام شده است و شعبات اخذ رای از نظر فنی و پوشش اینترنت برای انتخابات الکترونیک در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: نمایندگان فرمانداری، شورای نگهبان، فراجا و نامزدها در همه شعبه‌ها حضور خواهند داشت و با توجه به چندلایه بودن نظارت بر انتخابات، به هیچ وجه امکان تقلب وجود ندارد.

باقرزاده توضیح داد: در این انتخابات کسب اکثریت مطلق آرا یعنی ۵۰ درصد آرا به اضافه یک، شرط پیروزی است و در غیر اینصورت انتخابات به دور دوم کشیده شده و دور دوم هم ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: متولدین هشتم تیر ۱۳۸۵ شمسی به قبل می‌توانند در انتخابات هشتم تیرماه با به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

 فرماندار شهرستان سرعینیادآور شد: همه مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در شهرستان باتوجه‌به سابقه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سرعین فراهم شده و مردم بار دیگر حضور خود را در پای صندوق های رای و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب ثابت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: فعالیت شعب اخذ رای از ساعت هشت صبح روز جمعه هشتم تیرماه آغاز خواهد شد و از مردم درخواست دارم در همان ساعات اولیه با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی رای خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/eojrK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر