جمعه 1403/04/15 21:20 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 23
1403-04-04 16:58 - شماره خبر : 103645 0
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

حضور گسترده در انتخابات امید آفرین است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدآفرینی با حضور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد و حضور گسترده باعث افزایش امید در داخل کشور می‌شود.

 احد بیوته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: همراه بودن با نظام اسلامی یک وظیفه شرعی و حقوقی است و مردم ما در طول انقلاب اسلامی همواره ثابت کردند که پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای والامقام هستند.

 وی افزود: امیدآفرینی با حضور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد و حضور گسترده باعث افزایش امید در داخل کشور می‌شود و به همان اندازه نیز باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از کشور خواهد شد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اگر از وضعیت فعلی دل‌نگران هستند و می‌خواهند مشکلات کشور حل شود باید با شرکت در انتخابات فردی را انتخاب کنند که توانایی حل مشکلات کشور را داشته باشد.

 بیوته با اشاره به تأثیر انتخاب صحیح در آینده و سرنوشت کشور گفت: انتخاب درست همیشه راهگشا است و به همان شکل انتخاب اشتباه نیز می‌تواند کشور را دچار عقب‌ماندگی کرده و بر مشکلات کنونی بیفزاید.

وی ادامه داد: حمایت و انتخاب فردی که در راستای آرمان‌ها مردم می‌اندیشد باعث خواهد شد اولویت رئیس‌جمهور منتخب حل مشکلات مردم باشد که به او اعتماد کرده و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخابش کرده‌اند.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات امام (ره) که فرموده‌اند «من به پشتوانه ملت دولت تعیین می‌کنم» گفت: این سخن رهبرکبیر انقلاب اسلامی تأثیر و قدرت رأی یک ملت را نشان می‌دهد و ما نیز باید با الگو قراردادن رهبر انقلاب حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم چرا که این حضور پشتوانه پیشبرد اهداف رئیس‌جمهور منتخب است.

 وی گفت: ارتباط مردم با دولت به میزان مشارکت بستگی دارد و هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد به‌تبع آن ارتباط میان دولت و ملت نیز همسو و هم‌راستای منافع ملت خواهد بود.

بیوته با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: شهید رئیسی در طول سه سال فعالیت ارزنده خدمات قابل‌توجهی را به ملت ایران انجام داد و ما انتظار داریم رئیس‌جمهور آینده هم ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.

انتهای پیام/

 

https://www.sabalanema.ir/short/VJ5la
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر