سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47237
  • بازدید: 104
  • 1403/06/13 - 11:59:34

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مولدسازی چوب حراج اماکن ورزشی اردبیل نشود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اماکن ورزشی اردبیل فعلا جوابگوی مردم اردبیل نیست و در چنین وضعیتی به اسم مولدسازی می‌خواهند بهترین اماکن ورزشی به حراج برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احد بیوته پیش از ظهر امروز در جمع مطالبه‌گران استان اردبیل، اظهار داشت: برای مقابله با تصمیمات نسنجیده در حوزه ورزش و جوانان اردبیل، تمام قد در مقابل این تصمیمات خواهم ایستاد.

وی گفت: اماکن ورزشی اردبیل فعلا جوابگوی مردم اردبیل نیست و در مقایسه با آمار ملی هم اردبیل کمترین سرانه ورزشی کشور را دارد و اکنون در چنین وضعیتی به اسم مولدسازی می‌خواهند بهترین اماکن ورزشی به حراج برود!

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: از طریق قدرت نظارتی خود و ارگان‌های ذیربط برای ایستادن در مقابل تصمیم‌های نسجیده ورزش و جوانان اردبیل آستین بالا زده‌ام و در نامه به وزارت ورزش و جوانان و سازمان بازرسی وضعیت را گزارش خواهم کرد. 

وی اضافه کرد:  به رجال سیاسی ارشد استان می‌گویم که حواستان باشد یه عده افراد به خاطر ملاحظه‌کاری پست گرفته‌اند و مدیر ارشد چون موافق نیست به آن خدمات ارئه نمی‌دهد و در این بین دود این مسئله به چشم شهر اردبیل می‌رود و این وسط این ضربه به مردم و منطقه ما می‌خورد .

 بیوته گفت: برای رشد اردبیل نیاز به پوست‌اندازی و بلوغ فکری رجال سیاسی داریم و باید با تصمیمات سنجیده و کارشناسی‌شده اردبیل را در ریل پیشرفت قرار دهیم.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • مولدسازی چوب حراج  اماکن ورزشی اردبیل نشود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه هفت